lunes, 25 de junio de 2007

Un passeig de comïat

Últim cap de setmana a Londres. La setmana vinent toca fer les maletes per tornar a la realitat. Ahir, mentre passejava per llocs inèdits de Chelsea, South kensington o Hyde Park i acompanyada del meu mp3 i del meu paraigües en tot moment, vaig tenir temps de dir adéu a la ciutat que m'ha fet feliç durant aquests tres mesos. Buscava els llocs amagats que he descobert en el llibre de l'Enric González. Em vaig endinsar en "la petit france", un indret de South Kensington on hi abunden les pastisseries franceses i els cafés típics de la ciutat parisina. Per un moment vaig tenir la sensació que passejava per la meva estimada "Paris". Un dia rodó i complert, on només hi faltava un ingredient. Una persona. Aquest passeig acompanyat de "tu" hagués estat perfecte. Però ja diuen que la perfecció absoluta es difícil d'aconseguir... De moment, no serà per Londres, sinó per Barcelona que tornarem a passejar agafats de la ma... Canviarà el decorat però mai canviaran els protagonistes!...

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.