martes, 29 de mayo de 2007

Una curta pero intensa visita a Barcelona

A dos dies de la meva arribada a Barcelona m'envaeix un sentiment un tant estrany. Estic nerviosa i molt il·lusionada. Es la sensació que tinc quan paso un temps allunyada de la meva ciutat, de casa, del les meves amigues i del meu nen. No paro de fer plans pels dos dies que estaré allà. No vull decepcionar a ningú i vull veure a tothom, cosa que es tècnicament impossible. Dos dies que es faran més curts de l'habitual, però que els exprimiré al màxim. Només espero que com cada cop que hem estat junts, aquests dos dies siguin inoblidables. De debó que ho intentaré! Tu i jo sabem que els nostres petits moments es converteixen en grans moments. De fet ens ho hem demostrat al llarg d'aquests sis mesos.
Un peto i fins dijous,
Neus

No hay comentarios: